----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
►
Bez transportu świat się zatrzymuje.
Ideą kampanii jest uświadomienie wagi transportu, zarówno dla gospodarki, jak i dla każdego z nas. Ponadto, naszym celem jest również edukacja w zakresie bezpieczeństwa drogowego.Transport wpływa na rozwój makroekonomiczny – i odwrotnie. Nie odczuwamy jednak tego sprzężenia w naszym życiu. Dotyczy nas „codzienna” logistyka. Świeży jogurt w lodówce, przywieziony z oddalonego o 300 kilometrów magazynu. Herbata, która przypłynęła do portu w Hamburgu z Indii, a następnie pokonała drogę 620 kilometrów nim znalazła się na półce w naszym ulubionym sklepie osiedlowym oraz pieczywo, które szybko zostało przetransportowane z pobliskiej piekarni, by jeszcze ciepłe trafić na nasz stół...
►
Partnerami kampanii są:
► Więcej na temat akcji „Transport jest potrzebny” na stronie internetowej: www.transport-jest-potrzebny.pl oraz na Facebooku .
Z najciekawszymi pracami można zapoznać się korzystając z poniższych linków.
-
Psia historia (Monika Gorbaczyńska)
- Opowieść o merbau (Eliza Kłosowicz)
-
Historia jednej przesyłki (
Beata Bartkowiak)
-
Transport z rana jak śmietana! (Marek Antoszczak)
►WSL o akcji Grupy Raben - dowiedz się więcej!
Kampania Grupy Raben jest niezwykle istotna, gdyż na co dzień nie zdajemy sobie często sprawy z tego, że bez transportu nic by nie funkcjonowało. Jak mówimy o transporcie – zazwyczaj narzekamy na TIRy korkujące drogę, smog wywołany spalinami i tym podobne rzeczy. Dzięki Grupie Raben ludzie spojrzą na transport inaczej dostrzegając jego olbrzymią rolę w naszym życiu i dlatego wspieramy kampanię Transport jest potrzebny – zauważa Wojciech Zalewski, rzecznik prasowy Wyższej Szkoły Logistyki oraz Pracownik ds. upowszechniania informacji o projekcie.