contact
dots
map
dots
home
login:hasło:
...nie masz jeszcze konta? zarejestruj się!

BADANIA W PROJEKCIE
Skarbnica wiedzy zdobytej w trakcie realizacji projektu! Zaprezentowanie wynikówwszystkich etapów projektu w sposób jak najbardziej obrazowy oraz ustrukturalizowany ma na celu podkreślenie wagi zebranych danych dla procesu wpierania rozwoju kształcenia logistycznego na poziomie ponadgimnazjalnym. Bardzo duża ilość informacji oraz wniosków badawczych pozwala każdemu ocenić wyniki projektu oraz zweryfikować swoje poglądy na stan i potencjał drzemiący w prowadzonych kierunkach: technik logistyk i technik spedytor.
info
bottom
KALENDARZ
bottom
KONKURS
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej na temat akcji.
button-more
bottom
PANEL III
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
25 lutego 2011r. tradycyjnie w Wyższej Szkole Logistyki odbył się kolejny (trzeci) panel dyskusyjno – problemowy. Dwudziestu nauczycieli i dziesięciu przedstawicieli firm poznało możliwości Logistycznej Platformy Badawczej stworzonej na potrzeby projektu Wielkopolska musi wiedzieć. 

Realizacja trzeciego panelu wynikała ze stworzenia w ramach projektu jego strony internetowej – Logistycznej Platformy Badawczej. Głównym celem budowy LPB było utworzenie w województwie wielkopolskim platformy komunikacyjnej pomiędzy szkołami prowadzącymi kształcenie w zawodach: technik spedytor i technik logistyk, a rynkiem pracy zgłaszającym potrzeby zatrudniania absolwentów tych specjalności. Portal internetowy będzie nie tylko przestrzenią dla spotkań przedstawicieli szkół średnich i firm logistycznych. Bazy udostępniane za jego pośrednictwem będą źródłem informacji pomocnych w prowadzeniu zajęć na kierunku technik logistyk (materiały dydaktyczne, informacje o szkoleniach, prezentacje multimedialne, fora branży logistycznej, fora uczniów tych kierunków, itp.).   Zgodnie z założeniami użytkownikami LPB będą przede wszystkim nauczyciele i uczniowie w/w kierunku  oraz przedsiębiorcy z tej branży. Ta internetowa platforma pozwoli na inicjowanie aktywnej współpracy pomiędzy szkołami oraz przedsiębiorcami (rozwiązywanie problemów, wymiana doświadczeń, organizowanie staży, itp.). Szeroki zakres funkcji LPB będzie istotnym elementem procesu badawczego całego projektu (ankiety, sondaże, fora, raporty).

POBIERZ RAPORT Z PANELU NR 3

Ideą realizacji panelu było zaprezentowanie jego uczestnikom głównych elementów LPB w tym sposobu korzystania z poszczególnych zakładek strony. Dodatkowo organizacja spotkania miała również na celu zebrać opinie i uwagi przedstawicieli szkół i firm dotyczące korzystania z LBP, które mają posłużyć do jeszcze lepszego dopasowania strony do potrzeb odbiorców.

 

►Główne elementy Logistycznej Platformy Badawczej

Układ strony podzielony jest na lewo i prawostronne menu. Lewa cześć zakładek MENU GŁÓWNE przedstawia ogólne informacje dotyczące projektu. Po tej stronie znajdują się zakładki pozwalające dowiedzieć się miedzy innymi  więcej na temat:

  • idei oraz celów realizacji projektu w zakładce -  O projekcie,
  • informacji o Wyższej Szkole Logistyki w zakładce -  O projektodawcy,
  • bieżących tematów realizowanych w ramach projektu w zakładce -  Aktualności,
  • informacji na temat form promocji efektów projektu  -  Upowszechnianie informacji,
  • informacji na temat sposobu komunikowania się  uczestników projektu w zakładce - Fora projektu,
  • najważniejszych informacji o Europejskim Fundusz Społecznym w zakładce - EFS,
  • informacji o Logistyce w zakładce - Logistyka,
  • dokumentacji fotograficznej projektu w zakładce  - Galeria,
  • innych źródeł informacji o logistyce dostępnych w Internecie w zakładce  - Linki,
  • możliwościach szybkiego przekazania informacji realizatorom projektu w zakładce  - Kontakt.

Dodatkowo w dolnej części po lewej strony znajduje się Kalendarz LPB poprzez który można w szybki i łatwy sposób sprawdzić co wydarzyło się w projekcie od początku jego realizacji. Ostatnia zakładka - Konkurs po lewej stronie menu jest przeznaczona do zamieszczania informacji dotyczących różnych ciekawych inicjatyw prospołecznych organizowanych przez WSL. W tym miejscu przedstawiane są różnego rodzaju informacje o konkursach organizowanych przez Firmy uczestniczące w projekcie, w których brać udział mogą również uczniowie i nauczyciele (więcej o LPB czytaj w raporcie z panelu nr 3).

 

►Uczestnicy panelu:

W Panelu uczestniczyło dwudziestu nauczycieli reprezentujących szkoły oraz dziesięciu przedstawicieli firm uczestniczących w projekcie.

Firmy uczestniczące w panelu:

  • Start People Sp. z o.o.
  • PROMAG S.A
  • PEKAES S.A. 

Szkoły uczestniczące w panelu:

  • Zespół Szkół Zawodowych im Stefana Bobrowskiego w Rawiczu
  • Zespół Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
  • Zespół Szkół Zawodowych w Wolsztynie
  • Zespół Szkół nr 3 im. Hugona Kołłątaja w Szamotułach
  • Zespół Szkół Budowlanych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Koninie
  • Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Grodzisku Wielkopolskim
  • Zespół Szkół im. Gen. D. Chłapowskiego w Bolechowie
  • Zespół Szkół Ekonomiczno – Odzieżowych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Gnieźnie
  • Zespół Szkół Nr 2 im. Przyjaźni Polsko-Norweskiej w Ostrzeszowie
  • Zespół Szkół Ekonomicznych im. Jana Wójkiewicza w Łęknie
  • Zespół Szkół Ekonomicznych im. J.A. Komeńskiego w Lesznie
  • Zespół Szkół im A. Wodziczki w Mosinie
  • Zespół Szkół Agrobiznesu w Rogoźnie Wlkp.
  • Zespół Szkół nr 3 w Szamotułach
  • Zespół Szkół nr 1 w Swarzędzu 
ZOBACZ RÓWINIEŻ