contact
dots
map
dots
home
login:hasło:
...nie masz jeszcze konta? zarejestruj się!

BADANIA W PROJEKCIE
Skarbnica wiedzy zdobytej w trakcie realizacji projektu! Zaprezentowanie wynikówwszystkich etapów projektu w sposób jak najbardziej obrazowy oraz ustrukturalizowany ma na celu podkreślenie wagi zebranych danych dla procesu wpierania rozwoju kształcenia logistycznego na poziomie ponadgimnazjalnym. Bardzo duża ilość informacji oraz wniosków badawczych pozwala każdemu ocenić wyniki projektu oraz zweryfikować swoje poglądy na stan i potencjał drzemiący w prowadzonych kierunkach: technik logistyk i technik spedytor.
info
bottom
KALENDARZ
bottom
KONKURS
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej na temat akcji.
button-more
bottom
PANEL II

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pomocom dydaktycznym, które powstają w ramach projektu Wielkopolska musi wiedzieć poświęcony był drugi panel dyskusyjno – problemowy, który odbył się w siedzibie Wyższej Szkoły Logistyki 15 lutego 2011r.

Ideą realizacji panelu było opracowanie planu produkcji multimedialnych prezentacji dydaktycznych. Panel miał formę warsztatów roboczych, w trakcie których uczestnicy dobrani w grupy mieszane (przedstawiciele szkół i firm) pracowali z arkuszami struktury prezentacji multimedialnych. Arkusze te zostały przygotowane po przeanalizowaniu przez zespół projektowy odesłanych przez nauczycieli ankiet dotyczących pożądanych treści materiałów multimedialnych. Podczas pracy w grupach w trakcie panelu zostały doprecyzowane tematy poszczególnych prezentacji multimedialnych przewidzianych do opracowania. Wypełnione arkusze struktury prezentacji posłużą ostatecznym wykonawcom prezentacji jako główna, merytoryczna wytyczna ich opracowania.

Szczegółowe informacje o sposobie tworzenia prezentacji multimedialnych znajdziesz w raporcie z drugiego panelu:

POBIERZ RAPORT Z PANELU NR 2

Realizacja drugiego panelu wynikała z zaplanowanego w ramach projektu opracowania materiałów dydaktycznych w postaci multimedialnych prezentacji, plansz dydaktycznych oraz krótkometrażowych filmów dydaktycznych. Stworzenie pomocy dydaktycznych ma przede wszystkim przełożyć się na:
  1. wsparcie procesu kształcenia logistycznego pomocami dydaktycznymi, które poprzez fakt współtworzenia ich przez przedsiębiorców wniosą poza wartością merytoryczną, również praktyczne aspekty wiedzy,
  2. pokazanie uczniom bezpośredniego zaangażowania ich nauczycieli i potencjalnych pracodawców w proces poprawy jakości kształcenia, co będzie miało wpływ na podejście uczniów do nauki (uświadomienie im wartości i celowości pobieranej nauki),
  3. budowanie wizerunku firm zaangażowanych w projekt i wspierających opracowanie prezentacji jako liderów CSR – Corporate Social Responsibility w obszarze wspierania kształcenia logistycznego (każda prezentacja będzie zawierała imienne wskazania jej autorów oraz podmiotów, które te osoby reprezentują, w tym zaprezentowane zostaną logotypy danych firm i szkół).
► Wnioski z panelu

Efektem prac uczestników drugiego panelu było gruntowne uporządkowanie 60 tematów prezentacji multimedialnych do poszczególnych przedmiotów zawodowych dla kierunku kształcenia technik logistyk. W wyniku wnikliwej oceny przedstawicieli szkół i firm doszło do doprecyzowania wielu tematów prezentacji, w tym zaproponowane zostały ich dodatkowe treści oraz zostały one uszeregowane od najważniejszej do najmniej ważnej. Tak opracowane arkusze struktury prezentacji multimedialnej posłużyły do wyboru ostatecznych 30 tematów prezentacji multimedialnych (szczegóły w raporcie z panelu nr 2) - WYBRANE TEMATY

► Uczestnicy panelu

W Panelu uczestniczyło dwudziestu nauczycieli reprezentujących szkoły oraz dziesięciu przedstawicieli firm uczestniczących w projekcie.

Firmy uczestniczące w panelu:
  • Eurofoam Poznań Sp. z o.o.
  • PROMAG S.A
  • Seifert Polska Sp. z o. o.
  • CARGOSPED Sp. z o.o.
Szkoły uczestniczące w panelu:
  • Zespół Szkół Przyrodniczo - Biznesowych w Tarcach
  • Zespół Szkół Zawodowych im Stefana Bobrowskiego w Rawiczu
  • Zespół Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
  • Zespół Szkół Zawodowych w Wolsztynie
  • Zespół Szkół nr 3 im. Hugona Kołłątaja w Szamotułach
  • Zespół Szkół Spożywczych im. St. Staszica w Krajence
  • Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Krotoszynie
  • Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
  • Zespół Szkół Budowlanych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Koninie
  • Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Grodzisku Wielkopolskim
  • Zespół Szkół Ekonomicznych w Słupcy
  • Zespół Szkół im. Gen. D. Chłapowskiego w Bolechowie
  • Zespół Szkół Ekonomiczno – Odzieżowych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Gnieźnie
  • Zespół Szkół Nr 2 im. Przyjaźni Polsko-Norweskiej w Ostrzeszowie
  • Zespół Szkół Ekonomicznych im. Jana Wójkiewicza w Łęknie
  • Zespół Szkół Ekonomicznych im. J.A. Komeńskiego w Lesznie
  • Zespół Szkół im A. Wodziczki w Mosinie
  • Zespół Szkół Agrobiznesu w Rogoźnie Wlkp.

ZOBACZ RÓWINIEŻ