Dalszy rozwój idei integracji rynku edukacyjnego oraz rynku pracy w zakresie edukacji logistycznej wymaga czynnego zaangażowanie wszystkich uczestników tego procesu. Nie ma lepiej poinformowanych osób o tym jakie są problemy i potrzeby szkolnictwa ponadgimnazjalnego w zakresie kształcenia logistycznego niż nauczyciele uczący na tych kierunkach.
Zgodnie z opracowaną strategią rozwoju Logistycznej Platformy Badawczej głównym kierunkiem zmian będzie zwiększanie jej roli platformy wymiany informacji pomiędzy wszystkimi podmiotami zainteresowanymi poprawą jakość kształcenia logistycznego. Pierwszym etapem tych zmian jest włączenie w grono Administratorów LPB zainteresowanych taką współpracą nauczycieli.
Szkolnym Administratorem LPB może zostać każdy nauczyciel, które wyrazi taką chęć i skontaktuje się z nami (
kontakt; Mateusz Michalski – 695 798 923; Bartosz Osmola – 662 147 604)
Szkolni Administratorzy LPB będą angażowani w opracowywanie nowych inicjatyw oraz konsultowanie obecnych. Współpraca z pracownikami WSL będzie odbywać się na zasadzie całkowitej dobrowolności udziału w danych przedsięwzięciach. Osoby te będą mogły tworzyć własne artykuły w zakładce „aktualności” oraz inicjować rozbudowę LPB o nowe działy i funkcje.
Każda osoba, która zostanie Szkolnym Administratorem LPB za swoją pracę otrzyma na koniec każdego roku szkolnego Certyfikat potwierdzający jej zaangażowanie na rzecz poprawy jakości kształcenia logistycznego. W trakcie spotkań szerokiego gremium nauczycielskiego (Forum Nauczycielskie) osoby te zostaną wyróżnione oraz nagrodzone upominkami.
Na tym etapie rozwoju tego pomysłu nie jesteśmy wstanie opracować dokładnego katalogu zakresu prac ponieważ wszystkie działania będą wynikać z dialogu i współpracy. Jednakże w żadnym wypadku współpraca taka nie będzie pociągać za sobą żadnym obowiązków czy niedogodności. Poszukujemy osób z pasją działania na rzecz wspólnego dobra, które najczęściej już angażują się w lokalne inicjatywy tego rodzaju – Logistyczna Platforma Badawcza ma dać możliwość ogólnokrajowego działania i informowania szerokiego grona odbiorców.